اشعار عاشقانه و اشعار زیبا
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اشعار عاشقانه و اشعار زیبا
سه شنبه 11 شهريور 1393 ساعت 12:31 | بازدید : 564 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !

 

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

هی رفیق !

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

سرگیجه بهانه بود ، میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

خیلی دلتنگتم ، اما …

نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

 

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از اینهمه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

اشعار عاشقانه

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه !

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا

 

کاش میدانستم چطور به صبح برسانم تمام شبهایی را که با رفتنت یلدا شدند

 

اشعار عاشقانه و اشعار زیبا



برچسب‌ها: اشعار عاشقانه ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 1222
:: بازدید سال : 2995
:: بازدید کلی : 55642